Přeskočit na hlavní obsah

"Jen" little

Říkali jsme si, že little space člověk neprožívá 24/7, ale podle toho, kdy chce, kdy jsou jaké podmínky... to znamená, že littles nejsou pokaždé littles. Pokud zrovna nejsme v little space, tak se chováme naprosto normálně a úměrně k našemu věku. Někdy to dokonce potřebujeme. Opět se cítit dospěle, opět se pobavit o politice, o světovém míru... Občas si někteří z nás zapálí cigaretu, nebo se napijí vína, udělají si pohodičku u hororu s kávou a nebo si prostě jen sednou a osloví svého partnera jeho pravým jménem.
  Ač se to nezdá, tohle všechno je pro nás strašně důležité. Stejně tak, jako littlespace, tak naše dospělá mysl. Někdy na to ale naše okolí zapomíná a já mám potom chuť každého, kdo ke mě promluví jako k dítěti (ačkoli to tak absolutně nemyslí) zabít, vykuchat a hodit do moře.

Takže...

Štve mě, když nejsem v little space a je se mnou jednáno jako s dítětem.
Štve mě, když se lidé, kterým není absolutně nic do toho, jak se oblékám, v kolik jdu spát, nebo v kolik jdu za nejdu jíst, pletou do věcí, které má zařizovat dadddy (mommy).
Štve mě, když mi někdo říká, že se mám chovat tak a tak, PROTOŽE jsem little a nemůžu přece pít alkohol, koukat na horory, nebo třeba nosit sexy oblečení. (O to hůř, když je lidem ve skutečnosti třeba třicet)
Vadí mi, když mi KDOKOLI kecá do mých názorů.
Nenávidím, když mě lidé odbydou s tím, že  jsou na to a na to jsem ještě moc malá.
“Na tohle jsi moc nevinná” achjo... já přece vím, co to je sex a mám asi 1000 kinků, které většina lidí ani nezná.
Ale úplně ze všeho nejvíc nenávidím, když mě lidé neberou vážně, jenom proto, že jsem little... proč?

Littles nejsou hloupí, mají to v hlavě srovnané, jenom si většina z nás přošla problémovým dětstvím, nebo něčím jiným. Tak prosím... nenuťte mě a ostatní nesnášt littlespace jen proto, že nás lidé neberou vážně, jednají s námi jako s dětmi i ve vážných situacích a podceňují naše IQ.

Potřebovala jsem se spíš vyjádřit... tak to tak nějak prosím pochopte. Jedná se čistě o MÉ názory a nikomu je nevnucuju. Klidně se vyjádřete dole v komentářích, děkuju za pochopení.

Komentáře

  1. Máš pravdu. To, že jsem little jsem zjistila nedávno ale začalo se to projevovat už dřív. Úplně nesnášim, když ke mě můj rodič mluví jak( pardon) s debilem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Byla bych ráda, kdyby se zde neojevovaly komentáře typu: "Je to nechutný! Je to pedofílie!" a podobné. Pokud se Vám toto téma nelíbí, prostě odejděte. Děkuji 💜

Populární příspěvky z tohoto blogu

Little space jako safe place?

Tak to už bychom věděli, jak fungují cgl vztahy, co to je little age a little voice... co ale samotný little space? Jak to funguje? Na začátek tedy ještě zopakuji definici samotného little space: Littlespace je způsob, jakým se dospělý uvolňuje do stavu bezstarostné bezpečnosti. Může to být rozvinutá doba, ve které dospělý prožívá vzpomínky z dětství, scénáře nebo touhy, které byly v dospívání nedosažitelné. (zdroj:  https://www.urbandictionary.com/define.php?term=littlespace ) Zestručněně se člověk, který je v littlespace, chová mnohem víc dětsky a tím se uvolňuje od životního stresu. Velmi často má littlespace kořeny už v samotném dětství, kdy se dotyčnému stalo něco, díky čemuž nemohl své dětství prožít naplno, nebo ho to nějakým způsobem psychicky ranilo. Velmi často se jedná o spory mezi rodiči, rozvody, úmrtí v rodině, nebo dětské deprese a sebepoškozování zhruba ve věku od 3 (kdy člověk už začíná mít nějaký rozum a chápe, když je kolem něj něco v nepořádku, například, že

Brats... aneb poslouchat nebudu.

Tento článek jsem chtěla napsat už delší dobu, protože se mě tak trochu týká. A když říkám tak trochu, myslím naprosto dokonale. Takže... co to znamená, když je váš little brat/spratek/neposlušný?  Littles jako takoví jsou běžně submisivní. Tím pádem se tedy chtějí někomu podřídit, někým být "vlastněni"... to každý bere jinak. Vtšina littles proto jako pořádní subové poslouchají a neodmlouvají. Je tady ale jedna zvláští odrůda littles. A tou jsou brats/neposlušní littles. Představme si situaci. právě jste se dali do vztahu se svým little. všechno krásně klape.. až na jednu věc. On vás ale vůbec neposlouchá. Odmlouvá a neřídí se pravidly. Co to značí? No... pravděpodobně jste narazili na "rebeloidního little" nazývaného jako "brat". Proč ale tyto typy littles neposlouchají? Může tady být hned několik důvodů. 1) Protože je to zábava. - VELIKÁ 2) Protože chtějí zjistit, co si můžou dovolit a co už je moc. - Budu pokukovat po očku a otravovat. uvidím, k

Co to je Ddlg, Mdlg a Cgl?

Takže... ať už jste zavítali na tento blog čirou náhodou, ze zvědavosti, nebo se o toto téma zajímáte, vítám Vás. Tento blog bude celý o Ddlg, Mdlg a Cgl. Ale.. co to vlastně je? Tak si to jdeme vysvětlit 🌸 Ddlg - Dd-> daddy dom Lg-> little girl Mdlg - Md-> mommy dom Lg-> little girl Cgl - Cg-> care giver (ten co se stará) l-> little (dívka, nebo chlapec) Takže Cgl jsou v překladu vztahy mezi dominantem, který se stará o svého "maličkého" submisiva, který se chová neúměrně ke svému věku. Ukážeme si to v praxi. Momentálně mi je 15. Když jsem s lidmi někde venku, nebo s rodiči například u prarodičů, chovám se úměrně ke svému věku. Ale pokud jsem sama a zrovna mě popadne moje "little nálada" chovám se na 3 až 6 let. Tyto údaje jsou velmi individuální, ale pro pochopení doufám stačí. Každý "maličký" to má jinak. Někteří jsou maličcí stále, někteří jak kdy, někteří pouze když jsou sami... Tomu to sta